Search This Blog

BERAK BERJEMAAH?



AL-KISAH CERITA DR USTAZ PAMIEZ....

terberak2 aku tergelak tengok keadaan bilik ayor sebuah restoran kat terengganu nih.. restoran bleh tahan agak high class jugaklah.. dengan aircond dan meja2 serta pelayan2 vip.. tapi bila masuk jamban die.. teruja excited dan terharu aku tergelak sambil nanes2 mengakibatkan aku rasa nak terberak dan2 tu jugak.. hahaha..


"os.. cuba tengok ni.." aku memanggil os sambil menolak daun pintu jamban tersebut

"errrkk.. apa ituuu.. hahahah" os pun turut teruja

"jom berak same2 nak? hahaha" pelawa aku sambil terus mengekek

"hahaha.. tak ndak aku.. ko pegi jelah tadi nak sangat berak.. ko jangan pindah2 pulak masa tengah berak kang.. hahahahaha.." pekerja2 kedai dah mula mengintai2 apekehe budak2 ni duk mengekek kat dalam jamban.. belum lagi sampai dekat jamban dorang dah tau dah ape yang kitorang gelakkan sambil dorang pon join sekaki gelak..

"takde la.. mana bole pindah2 sesukahati.. mesti ada giliran.. aku bahagikan kasih sayang sama rata la.. seketul buh sini.. seketul buh situ.. hahahahaha"

"jom kita kempen kat kawan2 yang lain datang melawat kawasan jamban ni.. bole jadik kawasan pelancongan nih.. hahahaha"

No comments:

Related Posts with Thumbnails